De reis naar Amsterdam heeft voor Goes C het maximale aantal punten opgeleverd. De 3 wedstrijden tegen Magnus Leidse Rijn uit Utrecht (3-1), LSG uit Leiden (2½-1½) en SMB uit Nijmegen (2½-1½) werden alle gewonnen.

Vooral de prestatie van Jefta van Steijn aan bord 1, met 2½ uit 3 tegen sterke tegenstanders, was indrukwekkend. Souburgspeler Brandon Haasbroek scoorde 2 remises aan bord 2, Kenny Nguyen scoorde aan bord 3 ook 2½ uit 3 en Hugo Franco uit Terneuzen haalde 2 punten.

In december moeten in Leiden nog 3 ronden gespeeld worden. Gezien de sterkte van de tegenstanders dan, lijkt een 6e plaats in de eindstand het meest waarschijnlijk.

Goes D speelde in Leiden de halve finale van het NK voor D-teams. Met slechts 1 gelijkspel 2-2 uit 5 wedstrijden plaatste Goes zich niet voor de finale in december.