C:\Users\Welten\Hans\Schaken\Schaakbond_Visual_SchaakOff_1080x1920_Algemeen1 (1).png

Lokale voorronde Schaak-Off 2022 in Goes op vrijdag 16 september

De Schaak-Off is een initiatief van de schaakbond dat in 2021 voor het eerst is opgezet. Een competitie aan het begin van het seizoen om nieuwe schakers kennis te laten maken met het club-schaken en wedstrijdschaak. Er zijn lokale voorronden, een regionale finale en een landelijke finale.

De Schaak-Off is voor clubleden maar zeker ook voor alle andere schaakliefhebbers. Van jong tot oud, beginner tot gevorderd, gratis en voor iedereen!

Lokale voorronde bij de Goese Schaakvereniging

De lokale voorronde in Goes is op vrijdag 16 september. De speellocatie is Basisschool De Tweemaster, Kuyperlaan 29, 4463 SH Goes. De opening is om 20.00. De partijen beginnen om 20.15. De schakers worden in vierkampen ingedeeld tegen spelers op hun eigen niveau. Er worden drie partijen gespeeld met een speeltempo van 20 minuten per persoon plus 5 seconden extra per gespeelde zet. De winnaars van elke groep plaatsen zich, op hun eigen niveau, voor de Zeeuwse regiofinales. Wil je ook weten hoe sterk jij schaakt? Schrijf je nu gratis in! Aanmelden kan via de website www.schaakoff.nl . Of eventueel bij Hans Welten via e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

C:\Users\Welten\Hans\Schaken\visual-video-advertising (1).png